Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

'Εύγνωμοσύνη'

απολαμβάνω τα δειλινά  και τίς χαραυγές τού κόσμου

Ονειρευόμουν και επιθυμούσα...τον εαυτό μου τοποθετούσα  σε ανοιχτούς ορίζοντες ,να μπορώ να  έχω Θέα! Εναν κήπο να  μυρίζω τα τριαντάφυλλα τίς πρώτες πρωίνες ώρες της Ανοιξης καθώς οι δροσοσταλίδες θά  λαμπυρίζουνε στο πρώτο φώς της ημέρας...τα αγαπημένα μου  φιλαράκια γατάκια και σκυλάκια θα μπερδέυονται στά πόδια μου αναζητώντας το πρώτο χάδι της ημέρας...τα πουλάκια θα έρχωνται να με καλοσωρίζουν! Τίς περισότερες φορές εγώ και ο εαυτός μου  παίζαμε παιχνίδια χαρούμενα και αισιόδοξα όσο και αν έβαζε ανυπέρβλητα εμπόδια η μοίρα έλεγα θα το ξεπεράσω δεν γνώριζα πώς... απλά έλεγα ότι το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι πού δέν έχω πρόβλημα και γελούσαΗ ζωή μιά μετριότητα καθημερινή πού ποτέ δεν συμβιβάστηκα μαζί της  άλλο θεωρία καί άλλο η πράξη ... ήθελα την ελευθερία μου ...πάλεψα γιά αυτήν έμεινα μόνη χρόνια γιά να μάθω στά αλήθεια τι θέλω χωρίς να ξεχνάω ποτέ το όνειρο. τα πινέλα μου δέν τα αποχωρίστηκα ποτέ και η φύση απλόχερα τα θέματα μου χάριζε ... εκεί κάπου κατάλαβα...Αγάπη ,Επιθυμία καί  Ευχή Συνομίλησε το σύμπαν γιά να γίνει αυτό!Δέν πήγανε χαμένες οι στιγμές πού προσευχές έκανα στ"αστρα!
Το μόνο πού νιώθο είναι απέραντη  ευγνωμοσύνη!
θέλω να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όλους εσάς πού μου κρατάτε συντροφιά σε μιά σκληρή πραγματικότητα αλλά αυτό πού θέλω να παρακαλέσω είναι κανείς μη παραιτείται από τα όνειρά του από τα ιδανικά του ο συμβιβασμός είναι αιχμαλωσία πού καθυστερεί την επίτευξη τού στόχου...Εκεί κάπου βρίσκεται ο δικός σας ροδόνας και σας περιμένει!!!Μή ξεχνάτε να ονειρεύεστε  ότι  ήδη βρίσκεστε εκεί!!!
Ενα μεγάλο ευχαριστώ με όλη μου την αγάπη!

5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τούτη σου η ανάρτηση-επιστολή με βρίσκει σε όχι καλή στιγμή. Η επόμενη δική μου ανάρτηση θα σου λυσει κάθε απορία και...ίσως γελάσεις, όμως εγώ ψάχνω να βρω τη χαμένη μου ισορροπια.
    Κι' εγώ ευγνώμων είμαι για παρόμοια δειλινά και χαραυγές με θέα. Πάντα τον ήλιο κυνηγούσα.
    Εγώ σ' ευχαριστώ, που είσαι και είμαστε εδώ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανατρίχιασα ολόκληρη καθώς διάβαζα το πέταγμά σου κατά δώ!!!
    Εύχομαι οι στιγμές σου να είναι καλές από εδώ και πέρα και να τίς ονειρεύεσαι !!!
    Ο Ηλιος θα μας ζεσταίνει έστω και από την μικρότερη του χαραμάδα!!!
    Φιλιά να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκός άνθρωπος που είσαι...
    Να μπορείς να κρατάς πάντα το όνειρο ζωντανό και να βρίσκεις απόκριση κι ευλογία στις προσευχές σου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
    σε φιλώ και εγώ καλή μου! με εσάς παρέα τα τελευταία χρόνια και την ακλόνητη μου πίστη δεν άφησα το όνειρο να σβήσει και το σύμπαν το ανταπέδωσε !!!
    Ευχαριστώ καί δοξάζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή